Pécsi kirándulás

Mielőtt elkezdődik a nagy munka, még utoljára kimozdultam pár napra, és leugrottam Pécsre a barátommal egyet lazulni. Rég volt, hogy ilyen jól éreztem magam, kikapcsoltam. A továbbiakban elmesélem hol szálltunk meg, milyen ételeket, extrém dolgokat próbáltunk ki.

Nem voltunk sok helyen, de annál jobb időtöltés volt, szép nyugodtan haladtunk, nem rohantunk sehova (csak a vonatra hazafele, de erről később). Szállásnak az Ananas Hostelt választottuk, a célnak megfelelt, csak aludni kellett 1 estére, máskor nem is tartózkodtunk ott. Reggel Szombathelyen már érdekesen indult a kirándulás, egy gyenge 20 perces késéssel indult a vonat amiből az lett a végére, hogy 45 perccel később értünk Pécsre mint kellett volna. Az út nagyon sokáig tart, de én egyre jobban élvezem a vonatozást, mostanában magamhoz mérten nagyon sokszor megyek ezzel a fajta tömegközlekedéssel. Az első uticélunk a beérkezés után az Árkád volt, mert enni akartunk valamit. Utána pakoltunk le a Hostelbe, és indultunk el az első érdekes helyre a Mecsextrém Parkba. Kimentünk busszal, végül is két dolgot próbáltunk ki, én boboztam már régebben, de kíváncsi voltam itt miylen lehet az erdő közepén a fák között. Hát őszinte leszek, nem volt nagy szám. Ezután inkább más irányt vettünk, elmentünk az kötélpark részhez, és egy gyorstalpaló és kezdő pálya után belevetettük magunkat a haladó pályába, mert mi menők vagyunk. 😀 Okés nem gondoltuk, hogy ennyire fárasztó lesz, de megcsináltuk (igaz mondták, hogy a haladó pálya fizikumban megterhelőbb, mint az extrém). Voltak pontok ahol elég magasan másztunk, de érdekes módon félelem nem volt bennem, mert tudtam, hogy a kötél megfog, inkább ciki lett volna ott lógni 😀 Ezt követően busszal visszamentünk Pécsre, és elindultunk megkeresni a Pécsi szabadulószobát amihez hasonló van Szombathelyen is, csak itt Parapark-nak hívják. Foglaltam helyet előre egyeztetett időpontban, és még kedvezméynt is adtak, de amikor odaértünk ami fogadott azon angyon meglepődtünk. A Parapark egy sima pincében volt kialakítva lemenni sem lehetett még, mert le volt lakatolva, a bejárat a büdös WC-k mellett volt. Ez még nem akadályozott volna meg bennünk, de az már tényleg parás volt, hogy kb állt a víz lent és minden lépcsőfokon is… Nagyon fura volt a hely is, maradjunk annyiban, hogy érdekes emberek mentek be és jöttek ki… így úgy döntöttünk, hogy inkább ezt kihagyjuk. Elmegyünk inkább egy jó helyre enni, és kipróbálunk valami különleges ételt. Beültünk az All’ Elefante étterembe, és ketten kértünk közösen egy kagyló tálat, és milyen jól tettük 😀 olyan kicsi asztalnál ültünk, hogy kettőt összetoltak, hogy minden elférjen rajt. 🙂 Nekem ízlett a kagyló, nem mondom, hogy el voltam ájulva tőle, de legalább elmondhatom, hogy kipróbáltam.  Este sétáltunk még a nagyon szép kivilágított pécsi Fő téren, és beestünk a szállásra, ahol szinte rögtön aludtunk mert másnap korán indultunk.

Hétfőn elindultunk a Siklósi termálba (amit én magamban fenntartásokkal kezeltem, nem szeretem a vizet, sem az ilyen helyeket, de hihetetlenül pozitívan csalódtam!). Siklóson nagyon jó és megnyugtató volt a termálban “lubickolni”, vagy csak lógatni a lábunkat. Árban szerintem nagyon megéri, még a lángos is bent olcsónak mondható ilyen viszonylatban (Sajtos-Tejfölös 580Ft). Minden gátlásomtól megszabadulva büszkén sétáltam hófehér testemmel 😀 😀 😀 had barnuljak picit le. 1 dolog van amit nagyon bánok, hogy nem tudok úszni sajnos. Csodálva, és irigykedve néztem, ahogy barátom úgy úszik, mint egy ebihal,  és úgy csinál trükköket mint egy delfin XD Én meg megpróbáltam megtanulni úszni 😀 Na jó csak lebegni a víz felszínén… hát még ez se ment segítség nélkül, és nehéz volt.  Délután ismét Pécs volt a cél, bementünk az Árkádba, én visszaléptem a szállásra, mert otthagytam a fülesem, barátom elment bevásárolni, én meg kaját venni. Hát úgy elment az idő, hogy 18:00-kor indultunk el a Plázából, és 18:15-kor indult a vonatunk. Egy hajszálon múlott, hogy elértük 🙂 Barátom előrefutott megvenni a jegyeket, én meg mentem 295 kg cuccal a vonat felé 😀 éppen felszálltunk leültünk, és el is indult a vonat, pár másodpercen múlott a dolog. Azért említem ezt meg, mert ez volt az utolsó amivel átszállás nélkül tudtunk hazajönni, ha lekéssük maradhattunk volna Pécsen. 🙂 Összevetve nagyon jó kis kiruccanás volt annak ellenére, hogy csak 2 napig tartott. Pécs és környéke nagyon szép, mindenkinek ajánlom 😉